"Aku ingin menjadi seperti Siti Fatimah, yang tidak pernah diduakan Saidina Ali..Aku juga ingin menjadi seperti Siti Khadijah, yang tidak pernah dimadukan Rasullullah.. Namun, aku tidak pernah mengharamkan poligami.."
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 2, 2011

1st Time Blogger...

Allooohaaaaaaaa....Well…this is 1st time i am as a blogger..so agak kekok la c kit kunun mau bercerita hahahahh. Tapi walau mcm mana pun kena try jg belajar2 ni mau buat blog. Selama ni duk asyik baca blog2 org lain jak. Kepingin jg mau ada blog sendiri ni. actually,lama dah blog ni aku buat tp nda rajin or malas ni mau updated..aku ni pun bukannya pandai sangat bercerita...kalo bercerita di alam nyata tu bole la...hhahahh

Buat pengetahuan semua, blog ni bukan la PNC or dlm erti kata 'private and confidential'. iya la kalo PNC mana la bole org baca kannnnnnn. Kalo sendiri jak bole baca nnti org kata syok2 sendiri pula. Tapi pada hakikatnya blog ini dicipta utk diri sendiri n especially 4 my family..(my luv hubby n my lil prince Erlangga Arryan)....

Finally, for the 1st my journey i decided to 'Anything happen' for my 1st stories (Never Ending Story)InsyAllah........amin...

No comments:

Post a Comment