"Aku ingin menjadi seperti Siti Fatimah, yang tidak pernah diduakan Saidina Ali..Aku juga ingin menjadi seperti Siti Khadijah, yang tidak pernah dimadukan Rasullullah.. Namun, aku tidak pernah mengharamkan poligami.."
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 14, 2011

Bermulalah Episod Baru Dalam Hidup Ku......

♥♥Mengimbas kembali kenangan lalu....♥♥

Aku disahkan mengandung pada Mei 2009. Seingat aku my last period pd 13.04.2009 (Birthday Abah). Sblm itu (bln April), dorg abah,umie, aiman@ man mon n nek Hj baru jak blk dr sini(KL) melawat kami. 2 hari lps dorg blk p kk, aku pon nek Hj b'tanya kbr mcm biasa maklumla rindu konon eheheh...tp pelik sikit cerita nenek pd hari tu. Nenek bg tau aku yg dia b'mimpi aku d'datangi oleh sorg budak kecil & sambil b'main. Pada mulanya nda jg perasan apa² coz aku mmg every month suka sangt buat UPT. Dah jd mcm 1 hobi pula..eheheheh. kalo bole smua jenis UPT kit aku nak try nda kisah yg mahal mahu pun yg murah. Pas 2 aku mmg suka buat UPT b4 tarikh period. means 2 or 3 hari awl dr tarikh yg sepatutnya.... (Mei) aku pun buat la UPT spt biasa, pas 2 tunggu result 3-5 minit line 1 jak
-ve....hohohoho "NDA PREGNANT LA TU" eheheh...aku pun bukan la jenis yg kisah sngt kalo ada syukur Alhamdulillah tp kalo blum rezeki bole cuba lg..biasa nya kalo aku buat UPT sblm ni aku nda trus buang kit tu, entah la knapa kali ni bila uda dpt result -ve aku pun nda sedar yg aku dah t'buang kit tu dlm bin. kebetulan tym tu hubby br jak tukar plastik bin. Sampai opis baru t'ingat ni " ADUHhhhh knapa la aku buang kit tu.. biasanya aku nda buang awl² tunggu 3,4 hari baru dibuang ni..nasib la tym buang UPT kit aku sempat lg ni kc masuk dlm sarung dia.....Hari tu aku sanggup bah nda OT semata² krn mau blk cpt cek UPT kit yg d'buang dlm bin td pagi. Sampai rumah aku trus meluruh ke arah bin ni, nasib la tym tu bin still kosong n blum lg d'isi benda² kotor. yg ada dlm bin masa tu sarung yg ada UPT kit tu jak. sekali aku klur kn kit tu terkejut nya akueeeeeeeee..............UPT kit tu dah jd mcm ni.........jeng jeng jeng!!!!


is it +ve ??????? Yeah yeah..i am pregnant.....
Syukur Alhamdulillah diatas limpahan rezeki Mu YA ALLAH......
Mudah²an semuanya berjalan lancar..amin......
Berita gembira
ini d'kongsi bersama suami t'cinta masa tue aku buat UPT 4 the 2nd tym...ehehh( tu kira² dah 2 hari lewat cik 'P' dtg.)..

No comments:

Post a Comment